Tájékoztatás Létesítményeink nyitva tartásáról, igénybe vehető szolgáltatásainkról Ügyfélszolgálat elérhetőségéről, 2021.04.01-i naptól

Tisztelt Ügyfeleink!

Az NHSZ Észak-Kom Nonprofit Kft., mint a térség Közszolgáltatója és alvállalkozója, az Egri Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. tájékoztatja Ügyfeleit, hogy 2021.04.01-től visszavonásig a szolgáltatásaink egy része továbbra sem vehető igénybe:

Jelenleg még zárva tartó egységeink és szolgáltatásaink visszavonásig:

  • ügyfélszolgálat (Eger, Homok utca 26.) a személyes ügyintézés továbbra is szünetel (csak telefonos, vagy online ügyintézés történhet)
  • a házhoz menő lomtalanítás szünetel
  • az iratmegsemmisítő zárva tart

A Hulladékgyűjtő udvar a szigorú szabályok betartásával 2021.04.01-i naptól újra megnyílik, a leadás feltételei az adott menüpont alatt olvashatók.

Az ügyintézés menete telefonon és e-mailben továbbra is zavartalanul működik.

Az Ügyfélszolgálat munkanapokon hétfőtől-péntekig 7-15 óra között elérhető telefonon, e-mailben és postai úton, ill. a csütörtöki hosszított elérhetőség telefonon 7-19 óra között biztosított. A leveleket, megkereséséket postai úton továbbra is fogadjuk.

A Társaságunk felé érkező megkeresésekre, a törvényi előírásoknak megfelelően, 15 napon belül válaszolnak kollégáink. A megnövekedett megkeresések miatt, kérjük ügyfeleink türelmét az ügyintézés idejére.

Kérjük Önöket, hogy az Ügyfélszolgálattal kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken lépjenek velünk kapcsolatba.

Elérhetőségeink:
Telefon: 36/ 513-200

E-mail  Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. ; Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Megértésüket előre is köszönjük!

Vigyázzunk Egymásra!

 

Egri Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.