Ügyfélszolgálat

Elérhetőségek

 

Név: Egri Hulladékgazdálkodási Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név: Egri Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.
Székhely: 3300 Eger, Homok utca 26.
Adószám: 24737038-2-10
Bankszámlaszám: UniCredit Bank Zrt. 10918001-00000102-32160001
Cégjegyzékszám: 10-09-034283
Statisztikai számjel: 24737038-3811-572-10
Alapítás dátuma: 2013.09.11

Ügyfélszolgálat

Cím: 3300 Eger, Homok u. 26.

Ügyfélszolgálati idő:
Hétfő- Szerda: 7:00 - 15:00
Csütörtök: 7:00 - 19:00
Péntek: Szünnap


Pénztár

Hétfő-Csütörtök: 8:00 - 14:00

Péntek: Szünnap


Kukacserével, kukavásárlással kapcsolatos ügyintézés

Hétfőtől - Csütörtökig: 7:00 - 14:00


Tel.: 06-36/513-200

e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Panaszkezelés

Tájékoztatjuk a Tisztelt Közszolgáltatást Igénybe Vevőket, hogy a Közszolgáltató, a honlapon jelölt kapcsolattartói pontjain személyesen, telefonon, e-mailben és postai levelezéssel közölt, a közszolgáltatási tevékenységgel összefüggő bármilyen panasz, kérés, észrevétel vonatkozásában a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (a továbbiakban: Fogyasztóvédelmi törvény) panaszkezelési szabályainak megfelelően az alábbiakra köteles:
A Közszolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben köteles a Fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontját és intézkedéseit indokolással ellátva jegyzőkönyvbe foglalni, és a Fogyasztóvédelmi törvény 17/A. és 17/B. § rendelkezései betartásával 15 napon belül – indokolt hosszabbítás esetén 30 napon belül – közölni a Fogyasztóval, kivéve, ha a Fogyasztó panaszát szóban közli és a Közszolgáltató az abban foglaltaknak nyomban eleget tesz.
Az e-mailen közölt panasz, illetve bejelentés ügyintézésének rendje:
A kapcsolattartásra megjelölt e-mail címekre 15 óra után érkezett leveleket a következő napon iktatjuk, így a következő napon érkezettként kezeljük, tehát az ügyintézési határidő is e szerint számítódik.

Panaszkezelési Szabályzat 2023.07.01-től

Amennyiben válaszlevelünk tartalmával nem ért egyet, panaszának megoldása érdekében Társaságunk továbbra is készségesen rendelkezésre áll.

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben válaszunkat nem fogadja el, abban az esetben panaszával - annak jellege szerint - az alábbi hatóságokhoz fordulhat:

 

Heves megyei gazdasági kamarák mellett működő Békéltető Testület

Telefonszám: (36) 416-660/105
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Levelezési cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Személyes ügyfélszolgálat: 3300 Eger, Hadnagy u. 6. fsz.: 1. kapucsengő: 6

Jogköre:

a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. Feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

 

 
Heves Vármegyei Kormányhivatal
Közlekedési, Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály
Fogyasztóvédelmi Osztálya

3300 Eger, Kossuth Lajos u. 9.
Tel.: 36/515-469
Fax: 36/510-040
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Levelezési cím: 3301 Eger, Pf.: 81

Jogköre:

az elszámolás, a számlázás, a díjfizetés, a szolgáltatás felfüggesztése, továbbá a felhasználók tájékoztatására vonatkozó rendelkezések lakossági felhasználókkal szembeni megsértése


 
Magyar Energetikai és Közmű Szabályozási Hivatal Fogyasztóvédelmi Főosztálya

Telefonszám: +36 1 459 7777
Telefax: +36 1 459 7766
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Cím: 1054 Budapest, Bajcsy Zsilinszky út 52.
Levelezési cím: 1388 Budapest, Pf. 88

Jogköre:

a vonatkozó jogszabályban, engedélyben foglalt előírások és követelmények megtartásával kapcsolatos panaszok, valamint az elszámolás, a számlázás, a díjfizetés, a szolgáltatás felfüggesztésével, továbbá a felhasználók tájékoztatására vonatkozó rendelkezések lakossági felhasználókkal szembeni megsértése kivételével a szolgáltatóval szemben felmerülő panaszos ügyek